Boldog Szülinapot!02

 2009.10.17. 15:53

Msot pedigrajtam a sor hogy felköszöntsem a blogot.  NEm si tudom hogyan vetődtem először ide, de nagyon tetszett, szinte naponta látogattam. (Ez volt a legelső weboldal amit a kedvencekbe raktam, nehogy elfejtsem:D)  Elekzdtek ritkulni a posztok, és akkor BekonyX kiírta, hogy társzerkesztő kéne neki. Mint azt tudni lehet, én lettem az. És azóta rendszeresen (Vagy nem:D) posztolok. Nemrég csatlakozott Leeroy akit van szerecsém személyesen is ismerni. NA persze volt nyereményjáték is, volt sok látogató, volt kevéslátogató, de lényeg a lényeg: Örülök hogy itt lehetek, és sok boldog születésnapot Bakik blog! 

NEm akarok kirakni most bakit, mert az olyan lenne mintha a születésnap csak egy baki lenne:)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakik.blog.hu/api/trackback/id/tr881456125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása