Esés és snowboard baki

 2009.02.14. 03:40

Mivel egy ideje nem posztoltam, most rögtön két videót rakok ki.
Az első: Szokásos szimpla baki, nevet rajta az ember, aztután el is felejti. 6/10

 A második: tulajdonképen azért raktam be ilyen enyhe elsőt, hogy az igazi ÓRIÁSI durranás még meglepőbb legyen. A tökéletes bakit találtam meg. (Na jó, ez talán túlzás, de az, hogy ez a videó tuti nem mgrendezett, nagyon sokat ér) 10/10

 



Én jöttem ^^

 

Címkék: video baki vicces snowboard poen strand eses ho durr anyam borogass

A bejegyzés trackback címe:

https://bakik.blog.hu/api/trackback/id/tr98942095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nickboy 2009.02.14. 07:16:30

király a második!
süti beállítások módosítása